Interrail #2 dag 2/3 - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Jorick Oldengarm - WaarBenJij.nu Interrail #2 dag 2/3 - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Jorick Oldengarm - WaarBenJij.nu

Interrail #2 dag 2/3

Blijf op de hoogte en volg Jorick

12 Augustus 2016 | Nederland, Emmen

Dag 2/3
Gisteren zijn we de stad in geweest, ik vind het wel een mooie stad.
Ook nog een uurtje langs het water gezeten en lekker afgekoeld.
We zijn een heuvel op geweest met een mooi viewing point(zie de foto's).
We hebben veel verschillende straat artiesten gezien 's avonds in de stad, heel gezellig daar.
Gister avond lekker wezen barbecueën met een paar biertjes erbij, samen met koek de eerste spier training gedaan, wat wij nu elke dag gaan doen.
In de tent moesten we symmetrische omdraaien, dus hoorde je 1, 2, 3 draai bij ons de tent.
Vanmorgen vroeg het bed uit, snel alles in pakken, omdat we de trein van 7:30 moesten halen. Nu zijn we in Florence en we zijn vandaag de stad ingeweest, morgen weer een dag.
Wifi ia hier uitermatig slecht.